Zamawiający: Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Sieprawskiej
Adres: ul. Jana Pawła II 30, 32-447 Siepraw
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści postępowania zakupowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenia zamówienia: https://www.siepraw.pl/, BIB Urzędu Gminy Siepraw https://bip.malopolska.pl/ugsiepraw, a także na stronie internetowej Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Sieprawskiej - https://siepraw-stowarzyszenie.pl/.
Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach udzielonej dotacji przez Gminę Siepraw (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansowania z RPOZ z przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu).
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo- konserwatorskich drewnianej kaplicy przy ul. Jana Pawła II W Sieprawiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowo – kosztorysowa.
Roboty obejmować będą m.in.:
1) Badanie ścian, więźby oraz badanie na obecność wcześniejszych dekoracji malarskich na ścianach i stropie;
2) Renowację elementów płaskich i konstrukcji zewnętrznych
- ściany zewnętrzne, wnętrze przedsionka,
- gont wraz z więźbą,
- podłoga i próg, odwrocie antepedium;
3) Renowację rzeźb drewnianych,
4) Renowację ścian wewnętrznych i sufitu, wątków kamiennych oraz elementów metalowych.
2. Dokumentacja:
a. Projekt architektoniczno-budowlany: „roboty budowlane – prace remontowo-konserwatorskie drewnianej kaplicy przy ul. Jana Pawła II w Sieprawiu” autorstwa mgr. inż. arch. Marcin Łapa, styczeń 2024r.
b. Program prac remontowo konserwatorskich dotyczący: elementów architektoniczno- konstrukcyjnych drewnianej Kaplicy przy ul. Jana Pawła II na posesji pod nr. 354 w Sieprawiu oraz polichromii ścian i sufitów wnętrza z elementami wyposażenia i wystroju: ściana ołtarzowa z drewnianymi figurami: 2 św. Biskupów i Chrystusa Frasobliwego”, oprac. przez konserwatora zabytków mgr. Katarzynę Magrysiewicz-Dobrzańską, Grudzień 2023.
3. Decyzja nr AB.6740.27.2024.KŁ Starosty Myślenickiego z dnia 17 kwietnia 2024 r. zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielenie pozwolenia na budowę na wykonanie robót budowlanych: prace remontowo-konserwatorskie drewnianej kaplicy przy ul. Jana Pawła II w Sieprawiu.
4. Decyzja nr AB.6740.1.44.2024.APR Starosty Myślenickiego z dnia 20 czerwca 2024r. przenosząca pozwolenie na budowę na wykonanie robót budowlanych: prace remontowo-konserwatorskie drewnianej kaplicy przy ul. Jana Pawła II w Sieprawiu.
1. Zamówienie udzielane jest w postępowaniu zakupowym, gdyż dotyczy projektu dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego w sposób konkurencyjny i transparentny w szczególności z uwzględnieniem § 8, ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz § 7 Szczegółowych zasad i trybu udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Postępowanie zakupowe prowadzone jest z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.
4. Termin wykonania: do 30.11.2024 r.
5. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz zgodnie z regulaminem Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wykonawca wykaże, że: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą uprawnienia budowalne w branży konstrukcyjno- budowlanej,
2. spełniają wymogi wynikające z przepisów z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 282, z późn. zm.) oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm. ).
1. Wzór umowy zaparafowany (zał. 1)
2. Wykonawca przedłoży wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób
(w tym kierownik budowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zadania oraz przewidzianego zakresu czynności (zgodnie z zał. wzorem).
3. Informacja o przewidywanym podwykonawstwie- zał. 3
4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty- zał. 4
5. Kosztorys ofertowy zgodnie z zał. przedmiarem prac.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
3. Oferta winna obejmować całość zamówienia i zawierać jednoznacznie opisaną propozycję zrealizowania zadania w zakresie ceny netto i brutto, terminu realizacji, udzielanej gwarancji, warunków płatności. Oferty częściowe, wariantowe lub niejednoznacznie określające cenę będą odrzucane.
4. Oferta powinna być sporządzona czytelnie na formularzu oferty (wg zał. Nr 4 wzoru).
5. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku udzielenia przez osoby uprawnione pełnomocnictwa innym osobom – pełnomocnictwo to winno być załączone do oferty w formie oryginału i określać zakres pełnomocnictwa i okres jego ważności.
7. Zaleca się ponumerowanie i parafowanie przez osoby podpisujące ofertę, wszystkich stron oferty i załączników.
8. Zaleca się ułożenie załączników w kolejności przedstawionej w formularzu oferty.
9. Oferta wraz z załącznikami winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez rozerwania opakowania. Na opakowaniu winien być umieszczony napis:
Oferta na „Wykonanie prac remontowo- konserwatorskich drewnianej Kaplicy przy ul. Jana Pawła II W Sieprawiu”, oraz nazwa i adres Oferenta.
10. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a. jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego lub
b. została złożona przez podmiot:
i. niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowych lub
ii. powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym
c. została złożona po terminie składania ofert określonym w rozdziale XI Postępowania Zakupowego,
d. oferowany produkt nie potwierdza zgodności z odpowiednimi normami lub z normami równoważnymi
Przygotowując ofert Wykonawcy mając obowiązek zapoznać się z niniejszym ogłoszeniem oraz załączonymi do niego dokumentami.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych do niego dokumentów.
W celu przedstawienia ceny wymagane jest podanie w Formularzu Oferty ceny netto, wartości podatku VAT i ceny brutto za całość zamówienia.
Cena oferty BRUTTO powinna być ·podana cyfrowo i słownie - według wzoru Formularza Oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania, Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Należy podać cenę: oferty za całość zamówienia będącego przedmiotem postępowania.
1. Dokumentacja postępowania zakupowego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Jej treść oraz dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Siepraw ul. Kawęciny 30,
32-447 Siepraw oraz w siedzibie Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Sieprawskiej ul. Jana Pawła II 30, 32-447 Siepraw
2. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Magdalena Kiszka – Pietrzak, tel.: 606666963
3. Oferty należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Sieprawskiej ul. Jana Pawła II 30, 32-447 Siepraw do dnia 22.08.2024 r., do godz. 12:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w sekretariacie Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Sieprawskiej ul. Jana Pawła II 30, 32-447 Siepraw w dniu 22.08.2024 r. o godz.12:15
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone w regulaminie konkursu
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie
c) oferent przedstawił ofertę kompletną oraz zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji wynosił co najmniej 60 m-cy, licząc od daty bezusterkowego odbioru zadania, a okres rękojmi wynosił 36 m-cy liczonych od daty bezusterkowego odbioru zadania.
2. Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena-100 %
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie mailowo zawiadomi wybranego oferenta oraz telefonicznie. W toku badan ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. W sytuacji zaistnienia szczególnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a takie do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Oferta która uzyska najwyższą ocenę końcową zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji cenowych oraz możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE - OGŁOSZENIE (doc)
Załacznik nr 1 - wzór umowy (doc)
Załącznik nr 2 - wykaz osób (doc)
Załącznik nr 3 - podwykonawstwo (doc)
Załącznik nr 4 - oferta (doc)
Załącznik nr 5 - projekt i program prac konserwatorskich (pdf)
Załącznik nr 5 - projekt rzutu przyziemia
(pdf)
Załącznik nr 6 - Decyzja nr AB.6740.27.2024.KŁ (pdf)
Załącznik nr 7 - Decyzja nr AB.6740.1.44.2024.APR
(pdf)
Załącznik nr 8 - przedmiar
(pdf)
Siepraw, dnia 22.07.2024 r.